vrijdag 18 februari 2011

Blogstilte

Ik ben er nog hoor! Even weinig berichten geweest omdat ik vorig weekend op zaterdag naar Haarlemmermeer ben geweest boor de patchwork en quiltbeurs. Met ingang van de zondag erna ben ik full-time aan het verbouwen geweest in mijn woonkamer. Nou ja, bijna full-time. Ik ben vrij geweest van mijn werk maar in de avonden kon ik toch het quilten niet laten. Helaas kan ik even het draadje niet vinden van het fototoestel (dat kan je zo hebben als de woonkamer geheel leeg is gehaald en alles nu verspreid ligt in het hele huis!).
Ik heb wel het een en ander gekocht, vooral bedoeld voor een nieuw te openen winkel in Pijnacker/Nootdorp waar ook wat werk van mij komt te liggen voor de verkoop. Spannend hoor, dat heb ik nog nooit gedaan.
Ik heb op de beurs 2 patronen gekocht (voor diegene die ook geweest zijn, die kunnen zich vast een voorstelling daarvan maken) van een Teddy beer en een van een theemuts. Daarvoor heb ik ook de lapjes gekocht. Verder heb ik nog 6 lapjes gekocht waarvan ik nog niet weet wat ik er mee ga doen, maar dat komt wonderlijk genoeg altijd vanzelf.
Als ik het draadje weer heb gevonden, dan zal ik wel foto's laten zien want de beer is gemaakt en de theemuts is in de afrondende fase.

It's been a little quiet on my blog. The reason for that is; I've been to the patchwork and Quilshow in Haarlemmermeer. Right after that I started work on my house. So no going to work, just building work. I did do some quilting during the evenings. Trouble is that when you completely empty your livingroom, you loose stuff, like the wire from the camera to the computer. I can't show you any pictures of the fabric and patterns I bought. I will show you later.

Later,
Gerda

2 opmerkingen:

tiny zei

Je hebt niet stilgezeten lees ik, en op de beurs zo te lezen hele leuke dingen gescoord. We zullen ze nog wel op de foto zien. Leuk dat je wat voor een winkel gaat maken, en ja dat is dan spannend of het aanslaat .
Fijn weekend Tiny

Unknown zei

Zeker leuk ;-) Stuur je me nog een mailtje over je visitekaartjes? De winkel gaat 4 maart officieus en 11 maart officieel open. M'n zus gaat je erover mailen.

Tot snel!