maandag 30 januari 2012

Leven na de Orca Bay/ Live after Orca Bay

Wat is het stil op mijn blog na de Orca Bay! Ik heb wel wat gedaan hoor! Ik heb een achterkant gemaakt voor de Orca Bay, nu is het wachten op de wolvulling die ik er in wil hebben maar die is even uitverkocht. Ik moet dus even wachten.
It's quiet on my blog after Orca Bay! It's not like I haven't done anything! I've made the backing for my Orca bay, now I have to wait for the woolbatting I want to use, it is sold out. I just have to wait.

Wat ben ik verder aan het doen geweest? Ik wil de Orca Bay met free motion quilting doen. Dat heb ik nog nooit gedaan dus ik ben aan het oefenen geslagen. Dat valt nog niet mee!! Ik ben aan het tobben geweest met draadspanning, stopvoetje, garen en naalden. Uiteindelijk had ik het eindelijk goed en ben ik allerlei oefenlapjes aan het maken geweest. Dit is het resultaat. Komt wel goed.
So what have I been up to? I want to quilt the Orca Bay with free motion quilting. I've never done that and so I have been practicing. It is not easy!! I've been struggling with tension, darningfoot, thread and needles. Finally I got it right and I've made several practice pieces. This is my best result, I think it will work.

Ik ben ook even aan het winkelen geweest. Ik had met kerst een boekenbon gekregen. Dit is het boek dat ik er voor gekocht heb. Veel inspiratie weer!!
I also went shopping. I got a token for a book last x-mas. This is the book I choose. Lots of inspiration!!
Later

Geen opmerkingen: