zondag 10 juni 2012

FMQ tijd, FMQ time

De vakantie van de FMQ is over, oefenen dus maar weer. Deze week de Circuit Board. Ik gebruik deze nog niet in mijn CWDQ, eerst maar een poosje oefenen. FMQ break is over, back to practise again. This week Circuit Board. I'm not using this in my CWDQ, first I need more practise. Deze week ben ik druk geweest met het het aan elkaar zetten van alle sterren van de SRQ. Over het resultaat ben ik tevreden. Het blijft toch altijd een uitdaging om iets rond te maken en rond te houden! Later volgt de foto, dat lukt nu even niet op mijn computer. This week I've been busy putting all the stars together of my SRQ. I'm happy with the result. It still is a challenge keeping things round! I will post the picture, right now my computer is not cooperating.

Geen opmerkingen: