zondag 15 januari 2017

En Provence - Done!!

Wow, ik ben nog nooit zo snel klaar geweest met de mystery quilt, ik heb dan ook nog nooit minder dan de helft van de blokken gemaakt.
Ik heb de quilt volledig freemotion gequilt, binding en label eraan, done! Eerste quilt in 2017.
Bedankt Bonnie voor weer een mooi patroon.
Voor meer mooie dingen: klik hier


Wow, I never finished a mystery quilt this quickly, well I've never made less than half the blocks!!
I quilted En Povence on my domestic machine (Janome 7700), Freemotion quilting. Happy with the result, and my first finish of 2017!!
Thanx Bonnie for another great pattern.
Click here for more beautiful En Provence quilts.









5 opmerkingen:

Ingrid zei

Wow! Mooi hoor. En erg snel!

Marly zei

Heel mooi, een leuke kleurenvariatie dat heel goed werkt. Ik ben altijd bang dat ik het contrast zou verliezen als ik niet bij Bonnies kleurschema blijf.

Bobbi zei

Your quilt is wonderful!

Vireya zei

Lovely result with your colours and your quilting!

Jeanette zei

A really lovely quilt and impressive quilting. Love the glimpses you give of a cute backing fabric.