woensdag 3 maart 2010

Eerste blog

Hallo allemaal, welkom op mijn nieuwe blog.
Nadat ik lang getwijfeld heb, ga ik het toch maar proberen. Ik zie bij veel quilters een blog. Ik heb altijd gedacht dat dat voor mij niet weggelegd is.
Misschien ook wel, we zullen zien. Waar ik altijd het meeste plezier in heb is zien waar anderen mee bezig zijn en zien tegen welke problemen anderen aanlopen. Regelmatig is er een aha momentje dat ik niet de "enige" ben die stommiteiten begaat.
Ik gun iedereen ook zijn aha moment met mijn suffe uitvoeringen van briljante plannen.

Hello everyone, this is my new blog.
For a period of time I wasn't shure if I wanted to start a blog. I figured why not, only one way to find out. Maybe it is not for me, we'll see.
The blogs that I read give me great pleasure, especially to see what other quilters are up to and the problems they face. Sometimes it is reassuring to see that I'm not the only one that makes mistakes. My mistakes are now out in the open with this blog. Enjoy!

Geen opmerkingen: