dinsdag 20 april 2010

lekker bezig, steady going



De laatste avonden ben ik lekker opgeschoten met de auto quilt van mijn zoon. Bijna alle autootjes zijn geappliqueerd. Dan nog een bies en dan is 'ie klaar. Binnenkort verwacht ik dan ook dat ik dit als AFFO kan laten zien.
Daarnaast heb ik nog even een speldenkussen in elkaar gezet. Erg leuk om te doen. Tijdens de trunk show van Sue Daley in het quilterspalet in Den Haag heb ik dit ontwerp ook groot gezien. Zij gebruikt dit als een soort kussen op schoot als ze aan het paper piecen is. Misschien iets wat ik ook nog wel een keer ga maken.

The past few evenings I spend my time on car appliquee for the car quilt for my son. Almost all the cars are there and finished, than all I need to do is finish the border and than it will be done. I expect to show the final result soon.
I also spend time on making a pincushion. I like making those. I went to see the trunk show by Sue Daley at the Quilterspalet in The Hague. She had the same pattern but made it in a big size. She uses this to rest her hands while paper piecing. Maybe I will fabricate one of those as well.

2 opmerkingen:

tiny zei

Leuk speldekussen, ben benieuwd naar je auto quilt?

Hubertine zei

Ik heb dit speldenkussen ook gemaakt`! Leuk om even tussendoor te doen, en dan heb je ook weer een Affo! En....het is toch handig om meerdere speldenkussens te hebben.