woensdag 7 april 2010

Work in progress


Hierbij weer een project waarmee ik in de avonduren bezig ben. Het is een quilt waarvan ik de top met de naaimachine gemaakt heb. Het quilten doe ik met de hand.
De top is gemaakt van een Jelly Roll van Moda (Aster Manor).
Erg arbeidsintensief weer maar ja, het wordt wel mooi.
Ik zie dat ik de quilt niet helemaal glad neergelegd heb. Hij is wel recht hoor!

This is another one of my projects in progress. I quilt this one during the evening hours. The top is made with the help of my sewing machine. The quilting is done by hand.
I made the top with a Moda Jelly Roll (Aster Manor).
The picture shows I didn't put the quilt down complete straight, it actually is straight!

3 opmerkingen:

tiny zei

Hij is mooi geworden Gerda. Hoe ga je hem doorpitten ?

Gerda zei

Ik heb een sjabloon met een tak, blaadjes en eikeltjes. Die gebruik ik. Op de foto is het niet goed te zien, maar ik heb nu bijna 4 banen al gedaan. Ik zal een keer een detailfoto plaatsen, dan kun je het beter zien.

Hubertine zei

Wat een mooie quilt!! Ik hou erg van die kleuren.