donderdag 15 juli 2010

Blog verandering

De layout van de blog heb ik moeten veranderen vanwege de problemen van scrappin'blog met photobucket. Mijn achtergrond werd niet meer weergegeven. Ik heb dus een tijdelijke nieuwe achtergrond. Ik zal mij er verder in verdiepen om het verder te ontwikkelen.
Afgelopen week heb ik gecampeerd in de luxemburgse ardennen. Heerlijk, en geen nare stormen zoals die in Nederland wel zijn geweest.
Natuurlijk ook kleine quiltwerkjes gedaan, zal ik binnenkort wel wat over vertellen als ik wat verder ben.

I've changed the layout of the blog due to problems with scrappin'blog and the servers from photobucket. My background was no longer supported. So now I've a temporary new background. In the near future I will develop the blog to new standards.
Last week I camped in the ardennes, the luxembourg part. It was lovely and no nasty weather like Holland.
Ofcourse I did some quilting, I will tell all about it in the next couple of days (or weeks)

1 opmerking:

Hubertine zei

Gelukkig dat je geen stormen en overstromingen hebt gehad! Ben nu wel benieuwd naar je quiltwerkjes.....groetjes