zondag 25 juli 2010

Waar ben ik mee bezig geweest

Tijdje geleden al weer maar ik ben wel druk geweest (ook in mijn vakantie). Voor mijn vakantie heb ik een klein project gestart. Kleine hexagon's voor applicatie op mijn nieuwe zomerse placemats. De foto komt zo snel mogelijk. Ik kan even het kabeltje niet vinden van mijn foto toestel.
Ik ben gebonden aan het handwerken. Mijn naaimachine is al een ruime 2 weken weg voor reparatie. Balen.
Morgen mag ik weer gaan werken na 3 weken vrij te zijn geweest. Wel weer leuk maar, vrij zijn was ook leuk.

I've been busy (even during my holiday). I've started a small project during my holiday, small hexagons for applique on some placemats. The pictures will follow shortly, I can't find the cable to connect my camera.
I've only done hand work, my sewing machine was send for fixing just over two weeks ago, bomber.
Tomorrow I start working my job again after being on leave for 3 weeks. I will enjoy it again, but I also enjoyed not working.

1 opmerking:

tiny zei

Nou ben benieuwd naar de foto. Vervelend is dat , als je de kabel niet kunt vinden, je hebt er tegenwoordig ook zoveel. Ik heb een soort tas gemaakt met allemaal vakjes , daar heb ik de naam van de tel. fotocamera enz. opgenaaid en daar stop ik alle opladers internetkabels enz. in per apperaat.Sterkte met je eerste werkdag na de vakantie.

Groeten Tiny