dinsdag 3 augustus 2010

naaimachine

Eindelijk na drie weken wordt morgen mijn naaimachine weer thuisbezorgd. Wat kan je je dan onthand voelen. Voor vanavond dus nog even met de hand appliqeren aan mijn placemats. Ik kan dus weer wat projecten eindelijk af maken. Ik heb nog altijd de auto quilt van mijn zoon niet helemaal af, ik ben nog bezig met een scrapquilt en als ik klaar ben met het appliqeren dan kan ik ook de placemats af maken. Leuk vooruitzicht!!
Zoals altijd ben ik dan ook al weer aan het fantaseren over volgende projecten.............

Finaly, tomorrow my sewingmachine will return. Tonight it will still be handsewing on my placemats. I can finish projects like my carquilt, I have another project in progress; a scrapquilt, and if i can finish the applique on the placemats, i can finish them as well. That's nice to look forward to.
As allways I already am thinking ; new projects...............

1 opmerking:

tiny zei

Nou ik zou een gat in de lucht springen, want zonder naaimachine ben ik maar een half mens (lol) Alle gekheid op een stokje wel fijn dat hij er weer is. Kun je weer heerlijk je projecten afmaken en .......denken aan nieuwe.