vrijdag 10 september 2010

Het is weer weekend!

Het is weer weekend!! Tijd voor andere dingen dan werk. Man en kind gaan zondag ook de hele dag weg, dan kan ik weer lekker met de lappies aan de gang. Ik hoef dan niemand te vermaken.



Deze quilt heb ik ooit gemaakt, na eerst een proefquilt gemaakt te hebben. Ik heb deze weer eens uit de kast gehaald en opgehangen. Ik heb boven de haard in de achterkamer een plek waar ik beurtelings quilts op hang. De komende tijd komen er weer thema quilts uit de kast met Halloween en de kerst. Ik zal daar steeds foto's van maken als ze hangen en jullie deze laten zien.

It's weekend!! Time to do other things than work. Husband and kid go away for the whole of sunday. That means I don't have to entertain anybody, I can concentrate on patching and quilting.

The quilt as shown is my second quilt I made a couple of years ago. In the back room of my house above the fireplace I have a spot where I change on a regular bases wallhangings. The one as seen in the picture is on display now. Coming with the holiday seasons are halloween and christmas. I'll show you when they're out on display.

Geen opmerkingen: