vrijdag 15 oktober 2010

Stitching for Christmas (3) en Rotterdam

Vandaag was ik een dagje vrij. Een dagje vrij zijn betekent niet noodzakelijkerwijs dat ik uitslaap. DS had een marge dag van school, voorafgaand aan de herfstvakantie. 7 uur op staan is dus nog steeds van toepassing!!
Dit betekent weer dat je vroeg in de ochtend het derde patroontje van de Stitching for Christmas BOM kunt downloaden. Dit betekent weer dat je de hele dag hebt om dit te maken. Dit klopt dan weer niet want, vervelend genoeg, er is een handwerkbeurs in Rotterdam gaande. Als je dan toch vrij bent, dan kun je daar net zo goed naar toe gaan. Twee foto's dus; eentje van het derde blok, en eentje van de vangst in Rotterdam. Een paar lapjes, en een ruler in inches. Die miste nog in mijn collectie van rulers. Ik heb ook nog freezerpaper en 3 andere lapjes gekocht. Die staan niet op de foto, zijn voor iemand anders bestemd en al niet meer in huis bij mij.





Fijn weekend,
Gerda

1 opmerking:

Hubertine zei

volgens mij heb jij een cursus time-management gedaan!!!! En een dag naar de beurs en je blok af! Hij ziet er weer mooi uit! Goed geslaagd op de beurs! Groetjes Hubertine