zondag 1 juli 2012

FMQ Sunday

Tegenwoordig ben ik iedere keer te laat met een update op woensdag. Misschien maak ik er maar standaard de zondag update van!! Now a days I keep being late with my update on wednesdays. Maybe I will do this on sundays and just forget about trying to do this on wednesday. Ik heb een inhaalslagje gemaakt in mijn achterstand in mijn huiswerk. Ik heb loopy lines gedaan en ik heb de wonky blocks gemaakt. Vandaag ga ik die aan elkaar zetten. Dit allemaal om mijn huiswerk van deze week te kunnen doen. Als je het werk van anderen wilt zien, kijk dan op de site van Leah Day. Heel inspirerend. I did some catching up on my homework. I did a little loopy lines and I've build my wonky blocks. Today I will piece the whole thing together and start the task of this week. If you want to look at others doing the same thing, check out Leah's site.
Have a nice sunday, fijne zondag.

2 opmerkingen:

tiny zei

Ziet er echt geweldig uit, volg haar wel maar doe niet aan de cursus mee (lol)

June D zei

Fun to be so daring with your setting - and the red background! Will be fun to see the finish!