zondag 30 december 2012

Easy Street part 6 en UFO Sunday

Deze week heb ik veel gedaan. Ik heb 2 Affo's voor UFO Sunday: een naaimandje met vakken rondom aan de buitenkant en mijn Surprisingly Red Quilt (SRQ) is af! This week I've done some quilt work. I've got 2 finished projects thanks to UFO Sunday: a sewing basket with storage around the basket and I've finished my Surprisingly Red Quilt (SRQ). Eerst het mandje/ first the basket:
Van mijn SRQ heb ik naast een overzichtsfoto ook wat detailfoto's gemaakt van het quiltwerk. I took some pictures of my SRQ; ofcourse there is a picture of the entire quilt, and there are some off the diferent quilting patterns I've used. Ik zal de foto's van het midden naar buiten laten zien. I'll show the pictures from centre to the edge of the quilt.
Micro stippling in het midden/the centre
Rechte lijnen van uit de sterren/ straight lines from the stars to the edge
Diagonalen in het lichte stuk/ diagonal lines in the light green
Rechte puntjes, sharp points
Loopy Lines in het grote groene gedeelte/ loopy lines in the dark green part.
En dit is dus het eind resultaat. Ik ben het label aan het maken. This is the end result, I'm still making the label. Dan is er nog stap 6 van de Easy Street mystery. Deze week een eitje voor mij omdat ik maar 1 achtergrond stof gebruik, hoefde ik maar 64 vierkanten te snijden. Than there is EasyStreet mystery; this week a walk in the park. Because I only use one background fabric, I only needed to cut 64 squares.
Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst, volgend jaar gaan we vast weer mooie en creatieve dingen maken en zien!! Gerda

3 opmerkingen:

tiny zei

Wat ben je weer goed bezig geweest, onvoorstelbaar vind je SRQ fantasties, ook je naaimandje ziet er heel leuk uit. Succes met alles en een heel goed gezond en creatief 2013.
Groetjes Tiny

Hubertine zei

Wat waanzinnig mooi!!! Echt een pronkstuk! En je mandje vind ik ook fantastisch!
Ook voor jou en je familie een heel goed, mooi en gezond 2013!

.Antje zei

Ik wens jou ook een gezellige jaarwisseling en een gelukkig, creatief en gezond nieuwjaar.
Groetjes, Antje