dinsdag 11 december 2012

Easy Street stap 3/part 3

Het is al weer een aantal dagen geleden dat ik uit het ziekenhuis ontslagen ben. Via facebook, whatts app en andere media heb ik hartverwarmende reacties gehad. Iedereen heel erg bedankt daarvoor. Maarrrrrr mijn geduld is op. Niet dat dat nou iets aan de situatie veranderd. Ik heb nooit geweten dat stof snijden ook inspanning vergt van je buikspieren. Wel, nu weet ik dat wel. Ik ben rustigjes aan begonnen aan stap 3 van de Easy street. Als het snijden een maal gedaan is dan gaat het wel goed, want jeetje, wat ben ik nog steeds blij met mijn nieuwe naaimachine! Op de foto zie je 20 halve delen van stap 3. Ik moet er ongeveer 32 hebben. Op het gemak moet dat wel lukken deze week. Wellicht kan ik dan nog wat flying geese maken van stap 2, maar ja ik moet eerst weer leren kruipen voordat ik kan lopen heet dat geloof ik. Vandaag ziet er ook uit als een mooie dag, misschien kan ik zelfs wel een klein wandelingetje maken! Kijk ook eens bij de anderen die bezig zijn met deze Mystery (klik), ik vind de kleurencombinaties verrassend!
It's been a couple of days since I left the hospital. Through Facebook, watts app and other sources, I've had a lot of support which felt really warming. Thanks to all of you who gave me such support! However, I'm running out of patience. Not that this will change my healthsituation. I never new I needed my stomachmuscles to cut fabric. Well, I know now. I started step 3 really slow and laid back. After the cutting of the fabric, it was a walk in the park, cause I still am extremely happy with my new supermachine!The picture shows the first 20 half, step 3 blocks. This week I aim for all 32 en hopefully catching up on step 2. only if I can do that comfortably. I will not stress myself after my operation. See what others do with the Easy Street Mystery on the monday Link up (click) Later, Gerda

4 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Fijn dat je toch al weer zover bent dat je achter je naaimachine kunt zitten! ;) Met de nodige pijn waarschijnlijk....., dus rustig aan hoor!
En leuk zijn ze zeker!!
Veel plezier!
Groetjes, Ria.

Hubertine zei

Allemaal goed nieuws! Houden zo!
(dus rustig aan hè!?)

.Antje zei

Wat fijn dat je weer met de lapjes bezig kunt zijn.
Goed naar je lichaam luisteren, en nog wel een beetje rustig aan doen.
Beterschap, groetjes, Antje

tiny zei

Ondanks je beperkingen ga je toch als een speer, doe het wel kalm aan, luister naar je lichaam.
Succes Tiny