maandag 21 oktober 2013

Veldhoven

Gisteren ben ik naar Veldhoven geweest. Wat een inspiratie heb ik weer op gedaan. Ik ben er wel achter dat ik meer van het traditionele quilten ben dan van het moderne art quilten. Verder natuurlijk alle winkels afgelopen en alleen maar vulling en stof voor de achterkant van mijn roll roll cotton ball gekocht. Later deze week krijgen we de opgave van materialen voor de mystery van Bonny, dan kijk ik wel wat ik dan de komende weken ga kopen. Voor nu: jawel de top van mijn roll roll cotton ball is af! Nu begint het nadenken weer over hoe dit te quilten.
Yesterday I went to Veldhoven, European quilters championship. What a source of inspiration! I'm more a traditional quilter than modern art. Of course I saw all the shops, and only bought batting and backing fabric for my now finished roll roll cotton ball. I have saved my money for the yardage requirements from Bonny Hunter later this week. Here is my finished top. Now I need to start thinking how to quilt this thing.

Later

3 opmerkingen:

.Antje zei

Dat is een hele mooie quilt geworden, vind de kleuren prachtig.
Succes met het quilten.
Groetjes, Antje

tiny zei

Je quilt is prachtig geworden. Succes met doorpitten. En Veldhoven was prachtig, ook ik heb veel ideeën opgedaan. Groetjes Tiny

Lynette zei

This is so pretty with that border!