donderdag 12 december 2013

Affo van een tijdje geleden/ Finished project from a while ago

Een poosje geleden schreef ik al dat ik een quilt had gemaakt maar dat het een kado was en dat ik dat nog niet kon laten zien. Nu, het is gearriveerd (in Zwitserland) en ik kan hem dus laten zien. Het leuke is dat het een co-productie is tussen een zus van mij en ik zelf. Zij heeft de blokken geborduurd, ik heb de quilt verder gemaakt. Erg leuk geworden al zeg ik het zelf!! Uiteraard is het een babyquilt, voor weer een achterneefje.

A while ago I wrote a post and said that I made another quilt but it was a present and was shipped abroad. Well, we got word it has arrived (Switzerland) so now I can show the quilt. The nice thing about this quilt is that my sister did the embroidery in the middle with the little bunnies and I made the quilt. Needless to say, it's a babyquilt for a second cousin.

Later,

1 opmerking:

tiny zei

Leuk om zo met z'n tweeën een quilt te maken, heel leuk geworden.