zaterdag 6 november 2010

Pincushion Swap


Vandaag is het dan zover; de foto van de pincushion swap. Deze is gemaakt door Gerda. Bedankt naamgenoot, ik vind'm heel mooi.
De pincushion die ik gemaakt heb, staat op een foto toestel waarvan de batterijen leeg zijn. Dat komt dus nog wel.
Ik ben wel begonnen met het zesde blok van SFC. Dat laat even op zich wachten. Ik moet studeren, studeren en studeren. Woensdag tentamen. Ik knijp'm nu al.

Today is the day; the picture of the pincushion swap. This one is made by Gerda. Thanks Gerda, I like this one.
The picture of the pincushion I made is on a camera with flat batteries, so this has to wait.
I started the sixth block of SFC. This will take a while becuase I need to study, study and stydy. I'm taking exames on wednesday. I'm already nervous.

Fijn weekend, have a nice weekend

Gerda

10 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Gerda heeft een prachtig kussentje voor je gemaakt!
Groetjes, Cisca

Monique zei

Wat een leuke swap hebben we gehad hé?!

tiny zei

Ook al zo'n mooi speldenkussen, geweldig wat een leuke swap hebben we gehad.
Groetjes Tiny

betty prins zei

wat een lief hartenkussentje!

Jantine zei

Wat een leuk kussentje en wat jammer dat jouw batterijen leeg zijn, ik wordt hier zo nieuwsgierig van ;-)

Anja zei

Succes met je tentamen!

An zei

Leuk hart zeg! En wat een leuke kleuren! Ben ook nieuwsgierig naar wat jij gemaakt hebt!

Groetjes,
Anita

.Antje zei

Een heel mooi kussentje.
Succes met leren en met je tentamen woensdag.

Maya zei

Leuk speldenkussen! ik ben heerlijk een avondje aan het rondneuzen bij alle speldenkussenswappers, doe weer een hoop inspiratie op!

Franny zei

Dit speldenkussen is in ieder geval al origineel.

groetjes Franny