vrijdag 12 november 2010

SFC

Na een paar weken van intensief studeren, kan dat nu weer even op een laag pitje. Ik heb inmiddels het zesde blok afgemaakt en ben ik begonnen met het zevende blok van vandaag, te vinden bij Janine ('t Quiltgebeuren). Wel een gedoe vandaag voor haar om het patroon op het web te krijgen.
Ik heb inmiddels de batterijen van mijn fototoestel aan de lader gehangen. Hopenlijk kan ik dus morgen de foto van het blok laten zien en ook van het speldenkussen die ik gemaakt heb voor de swap.
Wellicht morgen meer dus.

After a few weeks of studying, this can go to the backburner for now. Yesterday I finished the sixth block of the SFC series. Today, I started the seventh, which you can find at the blog of Janine ('t Quiltgebeuren). She was having trouble today to put the pattern on the internet.
In the mean time, I'm reloading the battery pack of my camera so, hopefully tomorrow i can show the block and the pincushion I made for the swap.
Till tomorrow, I hope

Fijn weekend, Have a nice weekend

Gerda

1 opmerking:

tiny zei

Ja het was even zoeken, maar die van Jookies had ik meer moeite kon hem niet groter krijgen, dus ik heb hem klein gemaakt.
Groetjes Tiny