dinsdag 30 november 2010

Stand van zaken SFC (9)

Deze keer geen foto. Blok 9 is wel af hoor!!! Zondag al. Ik ben doorgegaan met het in elkaar zetten van de quilt, en heb geen foto gemaakt zonder rand. Nou kan ik natuurlijk moeilijk doen en een foto maken en randen knippen etc.etc. maar daar heb ik effe geen zin in. Je zult dus moeten wachten op het eind resultaat.
Om je een idee te geven hoever ik ben; nog 26 sneeuwballen. Voor de (niet) rekenaars: dit zijn de twee vertikale banen aan beide zijkanten. Alle blokken zijn nu aan elkaar gemaakt met snowballs. Ik heb het geheel wat meer rood gehouden. Het wordt best mooi al zeg ik het zelf.

Verder doe ik niet zo heel veel op quiltgebied, al is het met de kou buiten wel een goed idee om bij de verwarming te zitten en met een stapel lappies mij terug te trekken!!

This time no picture. Block 9 is finished though!! Sunday already. I went on building snowballs, assembling the quilt and forgot to take a picture. I did not consider taking a picture and trimming the edge off with Photoshop. Too much effort, you'll just have to waite for the final result. A clue: I need to make another 26 snowballs. This means; two vertical strings of snowballs on either side of the quilt. All the rest is done. I made the quilt in red tones mainly. I like the result so far.

Other than this quilt I don't do much quilting or patching, allthough the weather outside is cold (snow!!) and it seams a good idea to withdraw on the couch with a stack of fabric where it's warm.

Geen opmerkingen: