maandag 13 december 2010

Aftellen naar de kerst/ countdown till x-mas

Het is een tijdje stil geweest op mijn blog. Dit betekent niet dat ik stil gezeten heb hoor. Eens denken wat heb ik allemaal gedaan?? Oh ja, eerst was daar natuurlijk sinterklaas op de voetbalclub, sinterklaas in het winkelcentrum, sinterklaas op school, sinterklaas bij een vriendje en als afsluiting sinterklaas bij opa en oma. Genoeg sinterklaas voor dit jaar, of eigenlijk meer dan genoeg cadeautjes voor dit jaar.
Ja.. had je gedacht. Zoonlief was afgelopen vrijdag (10 december) ook nog jarig, dus cadeautje van opa en oma, cadeautje van papa en mama, cadeautje van.... ik ga niet weer iedereen opnoemen. De vraag van vandaag was dan ook wel de klapper; Papa, krijg ik met de kerst nog cadeautjes????
Ik kan geen cadeautjes meer zien, nou ja, ik heb ook wel wat cadeautjes gehad. Daar zal ik later wel wat van laten zien.

Nu eerst het belangrijkste: Stitching for Christmas is af!!!! Zie hier de foto. Ik ben best blij met het resultaat. Ik heb het geheel wat meer rood van kleur gemaakt dan het voorbeeld. Dit geeft mij nog net iets meer kerstgevoel.



It's been a little quiet the last few weeks on my blog. That doesn't mean I didn't do anything. I've been busy with Sinterklaas. Sinterklaas was everywhere. My son got presents everywhere. Just when you think, that's it; it's his birthday (december 10) so he got more......presents. Today really blew me away. My son asked: do I get presents on christmas day?
I need to be honost. I got presents to. I'll show you later.
Cause' first things first. My Stitching for Christmas Quilt is finished. I'm happy with the result, I made the quilt with a little bit more red tones than the original. It gives me a more x-mas feeling.

Till next time
Gerda

5 opmerkingen:

tiny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
tiny zei

Even een nieuwe hoor er zaten een paar dikke typfouten in.
Maar ik vind hem PRACHTIG!!!! en geweldig dat je hem af hebt. Mijne komt volgend jaar.
Groetjes Tiny

mieke zei

Gerda, waar kan ik je leuke openhaard downloaden ??
gr mieke

Sandra zei

Geweldig zeg dat 'ie af is!! Wat heb je er hard aan gewerkt maar het is een quilt om trots op te zijn...ik hoop dat je tante er heel blij mee is :0))

Jantine zei

wat is je quilt prachtig geworden! Met al dat rood er in is hij inderdaad heel mooi van kleur, maar ja, rood is ook mijn lievelingskleur...