dinsdag 21 december 2010

Winterwonderland




Uit andere delen van het land krijg ik signalen dat er wel wat sneeuw ligt maar niet zoveel. Nu, hier ligt wel veel. Kijk maar op de foto's. De tafel in de tuin heeft maar liefst 21 cm op zijn blad liggen. Herken dan nog maar eens je eigen auto in de straat! We verwachten morgen geloof ik nog meer sneeuw. Leuk, want ik kan er wel enorm van genieten. Ook te zien: de dagelijks groeiende ijspegels aan het dak van de schuur. Ziet er schitterend uit.

From other parts in our country I get messages that there is just a little snow. Well, in our part of the country there is a lot of snow. The garden table contains 21 cm of snow. Try to recognise your car under these layers of snow! Tomorrow we expect more snow. That will be fun, I enjoy snow. There is also a picture of the ice hanging from the roof of our shed. They grow every day!

1 opmerking:

tiny zei

Geweldig mooie sneeuwfoto's Gerda. Heerlijk hé, er lekker doorbanjeren. Hier valt het inderdaad mee, we hebben denk ik ongeveer 10 cm.
Groetjes Tiny

P.S. Ga je ook mee doen met de Celtic Bom van Marianna? Ik wel.